torsdag den 3. februar 2011

Du er tatoveret ind i mit sind



Jeg plejede at kigge i dine øjne,
Holde dig fast i mine arme,
Jeg troede på alle dine løgne,
Nu giver de ikke længere varme.

Men jeg kan ik' glemme dig,
Jeg lukker mine øjne,
men jeg er ikke blind,
Jeg ser dig stadig.
Du er tatoveret ind i mit sind.

Jeg ville ønske jeg ku' glemme dig
Men næ nej, du har gjort noget ved mig
Jeg vil hellere såres, af sandheden,
End blive gjort lykkelig på løgne.

Kærlighed er, at give en anden person magten,
Til at ødelægge dig fuldstændig,
Men samtidig stole på at personen,
Aldrig vil gøre det mod dig.
Det troede jeg ikk' om dig,
men kendte dig åbenbart ikk' ordenligt

Men en ting, jeg fortryder intet
Det er dig der er idioten, ik' mig
Men tror bare ikk' du fortryder det
Men jeg hader bare, at du er tatoveret i mit sind
og at du ikke vil forsvinde og blive væk

Ingen kommentarer: