mandag den 14. februar 2011

Er meningen du skal være i mit liv?

Kontakten med dig, ved jeg ikke om jeg skal sige er positivt eller negativt. Jeg ville ønske jeg kunne svaret, men jeg må se hvordan det ender. Det vi havde dengang det satte vi en stopper på, på en dum måde, og jeg fortryder det stoppe på dén måde, måden vælger jeg at holde privat. Men vi to har kendt hinanden fandens længe, og ved ikke hvorfor, men efter så mange måneder uden kontakt, får vi kontakt igen? Jeg håber vi kan bevare venskabet, og ikke tabe kontakten igen. Fordi jeg vil helst ikke undvære dig :) Du betyder mere end jeg faktisk troede. Og dengang vi blev uvenner, det føles forkert. Tror det er meningen du skal være i mit liv, på en venskablig måde. Jeg er i hvert fald glad for vi snakker igen, så må vi se om det er godt eller dårligt, men man er nød til at tag chancer.. Ellers får man aldrig jackpot! Håber du forbliver min ven, fordi.. Det er godt at ha' kontakt med dig igen.

Ingen kommentarer: