onsdag den 9. februar 2011

Træt af du ikke forstår mit valg, men alligevel vil jeg sige tak for alt. :)

Jeg hader når folk ikke kan accepter et nej, man burde forstå andres valg og meninger. Og at du ikke accepter et nej, og jeg har valgt som jeg har valgt. Men nej, det kan du åbenbart ikke! Men jeg står ved mit valg, og jeg rokker mig ikke løs denne gang, fordi jeg har fået nok af dig. Jeg har fundet mig i rigtig meget, på din side. Og jeg gider ikke det shit mere, og nu har vi ikke haft kontakt i et halvt år. Og du har stadig ikke fattet jeg ikke gider, og jeg svarer dig aldrig nogensinde, fordi...der er en grund til jeg har valgt, som jeg har valgt. Jeg kommer aldrig nogensinde til at få kontakt til dig igen, fordi.. jeg vil dig ikke mere! Vi to har været igennem rigtig meget, både godt og skidt, vi har kendt hinanden i rigtig mange år. Derfor bl.a. har jeg tilgivet dig (grundende til tilgivelse vælger jeg at holde privat) men det er din egen skyld, du har mistet mig. Men jeg fortryder ikke jeg har kendt dig, og det vi har oplevet sammen, fordi.. vi har rigtig mange minder, og dem vil jeg aldrig nogensinde glemme. Men vores venskab duer ikke mere, vi er blevet forskellige, alt for meget.. Jeg kan godt klare forskellighed, men vi blev FOR forskellige. Intet tilfælles mere, og ja.. Det var bare ikke det samme mere, du har været en del af mit liv, i mange år. Minderne vil altid blive glemt, tak for alt :-)

Ingen kommentarer: