torsdag den 31. marts 2011

Når jeg kigger op imod stjernerne, så ser jeg kun dig!

Når jeg kigger op imod stjernerne, så ser jeg kun dig. Du er en helt specielt engel, du var så fantastisk! Du var en éner, jeg elskede dig inderligt højt.. virkelig! Det er ved at være mange år siden du døde. Jeg kan lige så tydelig huske hvordan jeg fik det af vide, og alt det.. Jeg kunne virkelig ikke indse det! Jeg havde haft en rigtig dejlig dag, og så kommer man hjem og får af vide du er død. Jeg savner dig mere end du nogensinde kommer til at ane, og du vil altid ha' et plads i mit hjerte! Jeg tænker tit på dig stadig, og jeg ville ønske du kunne være her hos mig. Jeg har så meget at fortælle dig, men jeg kan desværre ikke fortælle dig det. Du er min stjerne på himlen, så speciel, unik & yndig!

Ingen kommentarer: