mandag den 11. april 2011

Lidt info om mig :D


Kælenavn: Milla.
Sang, som du sørger til når du er ked: Det er meget forskelligt..
Afhængig af: Mange tak :D
Griner du nogle gange når du er alene? Ja da.. Og det kan være af mange ting!
Hvad står der i den sidste SMS du fik? Godmorgen :D
Hvor bor du? på I Jylland : D
Trives du der? Ja <333
Ejer du et par converse? Oh yeah!
Sprut, cider, vin eller øl? Cider.. :)
Bliver du nogensinde for fuld? Ja nogle gange :D
Er du allergisk overfor noget? Niks..
Hvordan tager du telefonen? Privat nummer, så tager jeg den ikke.. Men hvis jeg ved hvem det er, så: "Det' Camilla!" :)
Hvem ringede du til sidst? En ven :D
Antal timers søvn i nat: 4 timer :(
Sov du alene? Jep.
Plejer du at komme til tiden? For det meste.
Hvornår har du det bedst? Når min familie eller venner ved min side <3
Hvornår blev du sidst fotograferet? Et par dage siden :D
Hvordan har du det lige nu? Lort.. Ligger og tror jeg skal til at være syg :(
Hvilke(n) farve(r) er stærkest repræsenteret i dit klædeskab? Blå, sort, hvid, rød, osv.. Elsker farver <3
Hvad synes du om dine fødder? Ehm.. De er vel fine nok? xD
Hvad savner du? Maaaaaaange!
Havde du en god aften i går? Kunne være bedre..
Favoritdrik om morgenen: Æblejuice eller appelsinjuice.. Mmh!
Barberer du ben? Ja.
Hvornår plejer du at gå i seng? Kl. 24 ca.. hov :i
Er du genert? Tjjaah :D
Tror du på kærlighed ved første blik? Ja..
Har du nogensinde kastet op offentligt? Ja. ;b
Hvad ville du gøre hvis du var dreng for en dag? Godt spørgsmål xD
Er du tilfreds med dit liv? Ja :)
Hvad skal du i morgen? I skole, håber jeg.. Fravær er ik' godt! Håber jeg får det bedre.
Er du vild med nogen lige nu? Det ved man aldrig : D hihi.
Du samler på: Smykker, men det gør de fleste piger vel? :P
Grønne eller røde æbler: Ingen af dem, æbler er ikke liiiige mig!
Kan du lide golf? Det' okay..
Hvornår stod du op i dag? kl. 12 :(
Har du sovet i din egen seng i nat? Jep.
Er det okay at græde? Ja.
Hvornår græd du sidst? Igår.
Hvad ville du gøre hvis du vandt en million? S-H-O-P-P-I-N-G BAABY!
Bruger du briller eller kontaktlinser? Niks..
Synes du det er vigtigt at gå i mærkevaretøj? Nej.
Hvornår står du op i weekenden? Når jeg gider :D
Er du piercet nogen steder? Tungen og næsen.. Men overvejer at tag næsepiercingeren ud..
Har du nogen tatoveringer? Ja.
Vil du giftes? Ja, engang....
Vil du have børn? Ja.
Er du god til at lave mad? Kommer an på hvilket slags mad..
Har du flyskræk? Nej.
Er du musikalsk? Ja.
Hvad drikker du når du er tørstig? Ice tea er guuud.
Hvad er din favorit-is? Ved ikke :) Men det fra ParadIS smager godt!
Tror du på liv efter døden? Ved ikke :-)
Kan du lide sushi? Nej.is!
Bor dine forældre sammen?  Nope..
Har du tandlægeskræk? Nej.
Er du et morgen- eller aftenmenneske? Aftenmenneske..
Hvad farve er dine øjne? Blå/grønne.
Har du nogensinde grædt dig i søvn? Da.
Hvor ofte motionerer du? Cykler hverdag, og fitness når jeg kan..

Ingen kommentarer: