lørdag den 25. juni 2011

Jeg er blot et menneske, jeg er ikke perfekt - jeg laver desværre fejl.

Jeg er blot et menneske, jeg laver fejl. Men jeg er en person der står ved mine fejl, og nogle fortryder jeg og andre fortryder jeg ikke. Fejlene har gjort mig til den jeg er i dag, og jeg har de mest fantastiske venner, veninder & familie, der altid er der for mig, når jeg laver fejl.  De er ved min side altid, og jeg kan altid regne med dem! Nogle fejl fortryder jeg selvfølgelig, selvom de har gjort mig til den jeg er. Jeg hader jeg har lavet nogle af de fejl, jeg ville ønske jeg kunne lave om. Men det kan jeg desværre ikke, men det er en del af livet. Jeg kommer til at lave flere fejl i livet, det gør alle jo. Ingen er perfekte, men nogle fejl er faktisk ikke dårlige. Jeg har lavet en fejl før, og det endte med at være bedst for dét. Det er en privat sag, men nogle gange er en fejl altså ikke dårlig, selvom det er en fejl. Men her for tiden, har der været nogle personer, som jeg vil takke for mig. Nogle har været der for mig mere end andre, men det er jo klart. Man er jo ikke nære venner med alle, men nogle af de personer, som jeg gerne vil takke er specielt Linda, Mille, Pernille, Sarah, Majken, Mikkel, Simon & Thomas. I betyder mere end i aner<3

Ingen kommentarer: