torsdag den 28. juli 2011

En af mange sangere som jeg synes er god.


På billedet er Basim Moujahid. En sanger som jeg synes er nået langt i forhold til han ikke vandt "X-factor", men det gjorde Martin Hedegaard. Ham synes jeg ikke rigtig man hører fra mere? Men Basim? Ham hører man fra, han er nået langt. Jeg kan godt lide hans musik, og jeg hører det også. Lige fra da jeg hørte Basim's stemme i "X-factor" tænkte jeg: "Ham der blir til noget.." Og det er han nu! Han er en rigtig god sanger, som jeg har fulgt lige siden. Jeg har mødt ham en del gange, og snakket med ham som presse bl.a. og han er virkelig sød! Og nogle ændre sig ligeså snart de blir' kendt, men det har Basim ikke gjort (som jeg kan mærke af i hvert fald) Han skal nok nå langt, mere end han allerede er :-) Held & lykke, Basim!!

Ingen kommentarer: