mandag den 11. juli 2011

Min måske kommende tatovering!

Som nogle nok ved, så har jeg en tatovering. Jeg har en mere i tankerne, og har faktisk en tegning af den, tror det skal være den. Tak til Line, for at tegne den :-) Ved ikke 100% om den skal se sådan ud, men noget lign. tror jeg, og jeg ved ikke endnu hvornår jeg skal ha' den lavet, men skal nok skrive her på bloggen, hvornår jeg skal ha' den lavet, når jeg ved det! Og hvis I sidder og tænker: "Hvorfor overhovedet få den lavet, hvis du ikke engang ved hvordan den skal se ud?" Det er fordi det jeg får lavet, betyder noget specielt for mig. Den tattoo jeg har, er det symbol for min familie. Og den jeg har planer om at få, som I kan se på billedet, siger hvis meget. Jeg elsker musik, og kan ikke leve uden det. Musik gør rigtig meget, og betyder meget i min hver dag. Min kærlighed til musik vil aldrig dø <3






Håber I har haft en fantastisk weekend, derude. Jeg har i hvert fald <3

Ingen kommentarer: