fredag den 29. juli 2011

Random fakta!

MINE TRE FAVORITFARVER:
farve 1: Blå.
farve 2: Pink
farve 3: Lilla
I ÅR HAR DU: 
Lært en ny ven at kende: Ja masser..
Fået dit hjerte knust: Nope.
dt nogen som har forandret dit liv: Ja
BLANDET: 
Vil du ændre dit navn: Nej, er glad for mit navn.
Hvad lavede du til din sidste fødselsdag: Fejrede den med venner & familie :-)
Hvad tid vågnede du idag: Klokken 13 cirka..
Hvad lavede du igår omkring midnat?: Computer.
En ting der ville ændre dit liv som du vil: Puha, der er mange ting.
Hvad gør dig irriteret lige nu: Savn til nogle bestemte folk.
Langt eller kort hår:  Hm, begge. Elsker at ha' langt hår og savner mit lange hår <3 Men har det "kort", lige nu..
Hvad kan du bedst lide ved dig selv:  Mine øjne, tror jeg. 

DIN FØRSTE:
Operation: Er aldrig sket.
Piercing: Ørene & tungen.
Tatovering: Har 1 - og den betyder rigtig meget for mig.
Sport: Løber og så'n..
Husdyr: Ingen.
Alkohol du drak sidst: Kan jeg faktisk ikke huske, det er længe siden jeg har drukket alkohol.


HVAD ER BEDST VED MODSATTE KØN? 
Læber eller øjne: Øjne.
Kram eller kys:  Kys.. Men kram er også ubeskrivelig dejlige! 
Højere eller lavere: Højere
Romantisk eller spontan: Romantisk.
Tatoveringer eller piercinger: Tatoveringer.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hey there would you mind letting me know which web host you're working with? I've loaded your blog
in 3 completely different internet browsers and I must say this blog
loads a lot quicker then most. Can you suggest a good internet hosting provider at
a honest price? Thanks a lot, I appreciate it!
Feel free to visit my page ... latest news about football transfer