mandag den 1. august 2011

Rigtige venner!

Man har venner, selvfølgelig har man det. Nogle tættere end andre, og sådan er det. Men ægte venner, det er ikke altid nemt at finde. Og nogle savner man mere end andre. Fx. min bedsteveninde er lige rejst idag, og hende savner jeg. En af mine tætte venner Simon rejser snart, ham kommer jeg sgu også til at savne. De to kommer jeg specielt til at savne når de rejser og min bedsteveninde savner jeg allerede. De er i hvert fald noget specielt for mig de to :-) Jeg har selvfølgelig også andre venner end dem, men ingen nævnt - ingen glemt. Jeg savner mange af mine venner, og nej.. Det er ikke fordi jeg aldrig ser dem, men de bor bare over hele landet, dem ser man jo ikke hver dag, ligesom dem man ser i hver dagene, hvor de bor i samme by som en selv. Men de er rigtige venner! Venskab handler ikke om hvor lang tid man har kendt dem i, men hvem der blir' ved din side, og aldrig slipper dig. :-)

Ingen kommentarer: