torsdag den 11. august 2011

Du gør noget ved mig, og det er noget ubeskriveligt.


Langt væk er du, men jeg gir' aldrig i livet slip på dig. 
Du har lært mig så meget, du har ændret noget i mig. 
Jeg ved ikke hvad du gør ved mig, men noget gør du 
virkelig ved mig, og jeg ved ikke hvad det er. Men det
er noget fantastisk. Siden du er kommet ind i mit liv, er
der sket en del, hvor jeg troede du ga' slip på et tidspunkt. 
Men du har ikke givet slip, og det viser bare hvor ægte &
fantastisk du er. Du er en af de bedste jeg har haft i mit liv,
og jeg gir' aldrig slip på dig, ligemeget hvad der sker. Ligemeget
hvor mange nedture der kommer, så holder jeg fast i din hånd.
Jeg har taget fast i din hånd, og det er der er grund til, at jeg 
aldrig giver slip på dig. Du har fået en rigtig stor betydning for mig.
Og du betyder mere end du aner. Jeg har grædt pga. dig, men du 
har også givet mig mange smil på læben. Ingen som dig, tak for dig.
En ven som dig, dem skulle der være flere af i verden, du er ægte.

Ingen kommentarer: