søndag den 14. august 2011

Jeg savner dig.



Hvis jeg sagde jeg hadede dig, ville jeg lyve. Men du kan være fandens dum engang imellem. Hvis jeg sagde jeg ikke savnede dig, ville jeg lyve. Fordi jeg savner dig fandens meget. Hvis jeg sagde jeg ikke manglede dig i mit liv, løj jeg. Du var en person, jeg ikke troede jeg skulle miste. Men det gjorde jeg, og det er vores begge's skyld. Men det der rent faktisk er sandheden, er at jeg savner dig, og jeg elsker dig faktisk. Selvom folk ikke ville kunne forstå det, men til sidst gik det vores venskab bare ikke. Men den person jeg lærte at kende i starten, savner jeg virkelig. Men du er ikke i mit liv mere, og har ikke været det længe. Men jeg vil altid elske dig, ligemeget hvad andre siger. Det venskab vi havde, det kommer jeg aldrig til at glemme.



Ingen kommentarer: