onsdag den 10. august 2011

Så har I svar på nogle spørgsmål.

Hvorfor blogger jeg?

Fordi jeg elsker at skrive, ligefra tanker, følelser, meninger, osv. Og når jeg skriver, så nævner jeg aldrig navne. Og når jeg endelig nævner navne, så har jeg fået lov af de personer, men på min blog vil jeg ikke lægge nogle ud,  så der bliver alt muligt ballade. Så hvis er mere nysgerrig efter hvem jeg skriver om, når jeg nogengange skriver om personer, så må I spørg mig privat. Men det er ikke sikkert du får noget svar på det, det må du finde ud af. Fordi igen; Det rager ikke alle, hvem jeg skriver om. Det er bare rart at få skrevet ting ned, så tænker man mindre på det. Og at få skrevet ting ned, det gør meget. Men får ting ud! Og når man kun får positive henvendelser om min blog, så har man jo kun lyst til at fortsætte. Mange siger jeg aldrig må stoppe, og har rimlig mange læsere hver dag allerede. Og når der er det, så ved jeg I kan lide at læse hvad skriver. Så det er jo bare skønt! Også elsker jeg at vise mine billeder frem, som jeg selv tager, især når folk siger jeg er god. Og der er faktisk nogle der prøver at male mine billeder, og det er jo et godt tegn på de synes det er gode og de blir' inspirerede! 

Hvilke blogge læser jeg selv?
Jeg læser ligefra musik, billeder, mode, indretning, slankekure, mad, kreativ, tanker, hver dage, efterskoleliv, osv. Jeg elsker at læse andres blogge også, så hvis du har en blog jeg skal læse, så kom endelig med den. Ikke hold dig tilbage ;-)


Hvorfor begyndte jeg at blogge?
Min veninde og jeg snakkede om det med at blogge, også fortalte hun at hun havde en blog. Så så jeg den, og derfra tænker jeg at sådan en skulle jeg da også ha'. Hun sagde jeg skulle tag og oprette en, også gjorde jeg det egentlig. Men vidste ikke 100% gik ud på, men det fandt jeg ud af efterhånden, og begyndte at blogge. Så begyndte jeg at kunne lide det, og så er jeg bare blevet ved, og nu elsker jeg at skrive. <3


Flere spørgsmål? Så spørg endelig :-).

Ingen kommentarer: