søndag den 7. august 2011

Wuhuuuu! (Meeeget ironisk sagt!)





Dejlige Molly som er gået bort.. Du er savnet så meget :( Du var en dejlig hund! Hvil i fred! <3 


Cupcakes som min mor & min nevø havde bagt i dag fordi de lige havde lyst til at bage, og hold da op de smagte godt. Og flotte er de da :-)






Der sker meget for tiden for mig, og nogle ved mere end andre. Hvis du er nysgerrig efter at vide hvad der sker, så kontakt mig privat. Fordi det rager ikke alle :-) Men jeg er stærk, og opgir' ikke.. <3





Min dejlige nevø og mig.. Min nevø der altid kan få mig til at smile, ligemeget hvad! Et smil fra dig, eller et kram, det er noget af det bedste og det smelter mit hjerte. Jeg elsker dig! 


+ Min bedsteveninde kommer hjem fra ferie i dag.. Og andre jeg kender kommer snart hjem fra ferie, det blir' skønt Ovenpå alt det her! <3

Ingen kommentarer: