tirsdag den 20. september 2011

Du ændre dig aldrig, og det er trist.

Vi to har været igennem meget, ting som jeg ikke troede vi skulle igennem. Men vi kom igennem det, og det har gjort meget. Vi har været uvenner en helvedes masse gange, vi har oplevet en helt masse sammen! Årene gik, og ja.. Vi har kendt hinanden i en del år efterhånden, og tiden forandrede vores venskab, og de fejl du gjorde var mere end jeg kunne accepter. Det blev bare aldrig bedre, og jeg blev ved med at tilgive dig, og gi' vores venskab en chance, men til sidst fik jeg nok, og jeg sagde det var slut og du ikke skulle kontakt mig mere, og at det var slut. Men du troede ikke jeg var seriøs, fordi jeg havde sagt det så mange gange. Der gik lang tid, før du fik indset at jeg virkelig mente det denne gang, eller.. Du forstår det stadig ikke den dag i dag, du blir' ved - men ikke så tit mere. Men det du gør, det er bare ikke i orden. Du ændre dig aldrig, det er sørgeligt & det er synd for dig. Du kan bare ikke indse det du gør, det er forkert. Jeg savnede dig i starten, og gjorde det i et stykke tid - fordi.. Vores venskab varede længe, men nu savner jeg dig ikke mere. Men du savner mig, men jeg kan intet gør ved det. Du ændrede dig bare aldrig, og tror det var det der ødelagde vores venskab, og din være-måde. Det er ikke alle der kan accepter den, men fortryder intet - det vi har oplevet.



Ingen kommentarer: