søndag den 25. september 2011

En skov i billeder + min weekend.


Jeg har været i skoven i dag med familien, og det var rigtig hyggeligt. Vi tog kage med derud, og vejret var skønt, så det er jo fantastisk. Dejlig måde at bruge sin søndag på + motion, lovely! Men så havde jeg også mulighed for at få taget nogle billeder, og natur billeder. Det er altid godt! Det er jo smukt ude i en skov, især om efteråret. Så råbte vi også vores dæmoner ud, så det aggressioner ud! Det var virkelig godt, og det kunne godt mærkes, at man havde brug for at komme ud med det. 










Lørdag var jeg til fest ved nogle venner, rigtig hyggeligt & sjovt. Bl.a. ved en veninde jeg ikke havde set længe, rigtig godt at se hende igen, og vi festede til langt ud på natten. <3

Håber også i har haft en god weekend derude!? :-)

Ingen kommentarer: