mandag den 5. september 2011

Er det nu dét ender?

Et ægte venskab holder til mange nedture, og vi har også klaret dem. Men ved ikke om vi er ved at vokse fra hinanden, og jeg frygter det virkelig. Du er en af de bedste, og det er du stadig! Jeg vil virkelig ikke miste dig, også selvom vi har vores perioder, som lige nu fx. Du har altid været der for mig, og vi har diskuteret, vi har haft vores sjove tider, vi har gjort så meget. Lige fra første gang jeg kom i kontakt med dig, vidste jeg du var noget specielt. Og du er noget specielt, virkelig! Den plads du har fået, den plads er der ikke ret mange der får. Men du er sgu kommet ind i mit hjerte, og du blir' aldrig glemt! Ligemeget hvordan det her ender, men jeg vil gør alt for det ikke ender dårligt. Det tillader jeg virkelig ikke! Du betyder mere end du nogensinde kommer til at ane. Virkelig :-) Tak for dig!

Ingen kommentarer: