torsdag den 8. september 2011

Har jeg mistet dig?

Føler jeg er ved at miste dig? Er det rigtigt? Føler vi er ved at falde fra hinanden? Er vores venskab slut nu? Er det ikke så stærkt, som jeg troede? Var det dét? Ja, jeg har mange spørgsmål omkring os. Men det er fandeme hvad jeg vil spørger om. Burde spørger dig, men ved ikke engang om du har svarene. Selvom jeg nok ved svarene selv, så vil jeg ikke indse det. Jeg hader hvis det ender  nu, fordi.. Det har jeg virkelig ikke lyst til, selvom det nok er sådan. Men håber bare det er en periode, og det ikke er slut. Fordi du betyder mere end du aner, og du vil aldrig blive glemt. Fordi du er som du er. Du burde selv vide hvem du er, hvis du læser dette. Men du skal vide, at du er fantastisk, og du har gjort en masse. Ingen er som dig! Du er noget af det bedste.

Ingen kommentarer: