tirsdag den 20. september 2011

Nogle ord til min nevø.



Min nevø, der altid kan få et smil frem på min læbe, når jeg er trist. Du har været i mit liv i 3 år, og nu kan jeg ikke forestille mit liv uden dig. Jeg vil aldrig kunne undvære dig! Dit smil smerte ens pige hjerte allerede nu! Du har bare din charme :*


Dit smil.. Det kan altid redde min dag, og den dag du kom til verden, det var den bedste morgen i hele mit liv! Kan huske morgenen, som om det var igår, og den morgen glemmer jeg aldrig!





Du kan være en ballagemager, og du kan drille engang imellem. Men du er stadig den dejligste! Dine krammer er noget af det bedste, man blir' altid SÅ glad! Skønne dreng..


En ting er jeg ikke i tvivl om, og det må du aldrig i tvivle på! Jeg vil altid være her for dig, jeg vil altid støtte dig, jeg vil altid stå ved din side, jeg vil altid passe på dig, indtil mit hjerte ikke slår mere. Jeg vil altid kæmpe for dig, jeg vil aldrig svigte dig, jeg elsker dig uendelig! Jeg er en stolt moster, verdens bedste nevø - det' dig. <3

Ingen kommentarer: