onsdag den 26. oktober 2011

Aftens tanker.

Mine tanker går til i næste uge. Skal til sjælland der, og glæder mig til at komme væk herfra. Nogen ved hvorfor, og andre ved ikke. Men det bliver dejligt at komme væk, og se nogle savnede mennesker. Men tankerne går også til en bestemt person, hvorfor skal det være så svært? Sidder her og græder fordi det er så svært. Du forstår slet ikke hvor svært det er! Håber snart det blir' bedre, fordi.. Jeg savner dig! Men det ved du godt. Og vil gerne takke nogle forskellige personer for at være her for mig for tiden! Jeg vil gerne sige tak til alle dem der er her for mig, jeg ved virkelig ikke hvad jeg skulle gør uden jer. Men glæder mig til i morgen, så er det weekend. Håber på at skulle ha' min tattoo der, fordi mine tider altid bliver aflyst, det er virkelig fucking irriterende. Håber dagen  i morgen bliver bedre, end i dag. Man skal jo tænkte positivt, ik' Mark? ;).

Ingen kommentarer: