søndag den 2. oktober 2011

Dennis Knudsens bog



Faldt over de 3 billeder i et blad, og kan sgu godt lide de billeder. Egentlig ikke fordi makeupen er særlig pænt langt, og ligger aldrig mit makeup sådan, men synes det er et fedt billede! Ved ikke om det er de der "diamanter" der gør jeg kan lide billedet. Men ja, det billede kiggede jeg lige lidt ekstra på, da jeg så det i en bog. 

Billede nummer 2, jeg ved egentlig heller ikke hvorfor jeg kan lide dét billede, men kan godt lide det. Ved ikke om det er pga. mønsterende eller hvad det er? Men synes det er fint ud.

Billede nummer 3, elsker den frisure. Nu har jeg prøvet at ha' helt kort hår før, og det brød jeg mig ikke om. Men synes faktisk det ser fedt nok ud. Men så kort blir' mit hår ikke igen. Men det er da en smart frisure til en pige, det klær med kort hår :P


Alle billeder er taget fra Dennis Knudsen's bog jeg fik i weekenden, der er en masse gode råd om pleje, makeup, osv. Jeg vil helt klart anbefale at købe den, hvis I er til gode råd om dét. Tror der er til mange timers læsning, også er det jo interessant ;-).

De billeder jeg har taget, det er ikke de bedste billeder fra bogen, det var nogle der fik min opmærksomhed :-)

Ingen kommentarer: