onsdag den 12. oktober 2011

Dét er fortid.. Og det er du også! Men du blir' aldrig glemt.

Du vil altid ha' en plads i mit hjerte. Du har betydet så fandens meget for mig, og jeg kommer aldrig til at glemme dig. Du er et svin nu, men jeg savner dig alligevel. Jeg savner ikke den person du er nu, men den du var før. Du var noget specielt, men det kan man ikke ligefrem sige mere. Desværre. Utroligt hvad et menneske kan gør ved dig. Troede virkelig du var ægte, men nej. Tænker stadig på dig engang imellem, men ikke med tårer mere. Nu er det med et smil på læben, fordi det er dig der går glip af noget, og dig der valgte fra. Det er et par år siden nu, og jeg er kommet videre. Du vil altid betyde noget, du er i mit hjerte. Men du er ikke en glæde mere, og det har du ikke været længe. Men du er en person, som har gjort meget og det vi havde. Jeg savner det virkelig, men det er fortid og det er du også! Du ved hvem du er, når du læser dette. Men jeg er fuldstændig ligeglad. Nævner ikke dit navn, men du burde tag dig sammen, virkelig.

Ingen kommentarer: