lørdag den 22. oktober 2011

Hvorfor er jeg så tit på sjælland?

Folk spørger om jeg kommer fra sjælland, fordi jeg er så tit derovre som jeg er. Nogle bliver overrasket når jeg siger jeg ikke kommer derfra. Men grunden til at jeg er så meget derovre, det er pga. jeg har venner derovre. Bl.a. min bedste veninde, og andre som jeg gerne vil se så tit som muligt. Fordi jeg savner dem selvfølgelig :) Jeg vil gerne takke en bestemt person, jeg ikke har kontakt med i dag, for at ha' vist mig sjælland, og åbnede mine øjne for op for sjælland, tog derovre tit med ham også begyndte jeg at kunne lide sjælland. Ham har jeg som sagt ikke kontakt med i dag, men så har jeg til gængæld en bedste veninde og en masse andre fantastiske venner derovre fra nu, så jeg har en grund til at komme tit. MEN! Jylland is the best <3 Jeg er en stolt jyde, hehe. Men jeg kan jo stadig godt elske sjælland :-)

Ingen kommentarer: