torsdag den 3. november 2011

Bare lidt info :-)


Ser frem til imorgen, der skal jeg nemlig ha' en ny  tattoo forhåbligt! Det plejer at blive aflyst af forskellige årsager, virkelig træls.. -.-' Men håber ikke det bliver aflyst i morgen.. Og mandag tager jeg til sjælland, glæder mig sgu til at komme lidt væk, nogle ved hvorfor :-) Synes sgu det er ved at være koldt, men det er jo også 1. december om lidt, det er ikke til at fatte, synes jeg? Jeg synes tiden går ufattelig hurtigt! Men glæder mig til det nye år. Glæder mig til en frisk start :-) Men har været ude at tag billeder, igår & i dag bl.a., har smidt billederne op på bloggen, håber I kan lide dem! Kom gerne med nogle kommentar, vil jo gerne blive bedre til det, håber i har haft en god dag derude! Nu er det jo også J-dag i morgen, glæder I jer, og skal I fejre det? Ha' en god aften derude, og tak fordi I læser min blog. <3

Ingen kommentarer: