onsdag den 16. november 2011

Det kaldes at chille ;)


Ser frem til imorgen, der skal jeg i biffen med min søster og se Twilight, den helt nye. Jeg glæder mig virkelig! Har ventet længe på den, og nu er den her endelig! Og fredag skal jeg forhåblig ha' min nye tattoo, og nej.. Jeg har ikke mange, men det bliver bare altid aflyst! Virkelig irriterende, men ja.. Sådan er det jo! Og mandag smutter jeg til sjælland, er planen i hvert fald, men nu får vi se. MEN! Jeg glæder mig til de ting (-: 

I aften tror jeg at jeg skal ha' spøgelses aften! Skal se noget i fjernsynet med ånder osv.
Det er lidt spændende, og skræmmende på samme tid! Så det skal nok blive gyyyys. ;-)






Billeder af mig, og ved kvaliteten er lort.. Men ja, lorte webcam :(


2 kommentarer:

Stine / Lille My sagde ...

er blevet fast læser, på din rigtig søde blog :)

håber du vil kigge forbi min blog, og følge mig hvis du har lyst!

stine-ebbesendahl.blogspot.com

Camilla sagde ...

Hej.

Mange tak skal du ha' !
Har lige gjort mig til fast læser på din, og rigtig god blog du har selv :)