mandag den 14. november 2011

Forskellige smykker!


Jeg synes de er søde dem her, og lidt fine til en fin lejlighed! 

 
Flotte til hverdags brug, og fede er de da.


Synes de er lidt søde, især hvis man godt kan lide blomster.

Synes de er rigtig søde dem her, ville være rigtig gode i julen, tror jeg.


En stor ring, jeg ville ikke kunne gå  med sådan en stor ring. Men til dem der er til det, er den da okay fed?


Søde og enkle, de ville også være gode til hver dags brug.



Rigtig flot ring!




Synes den er rigtig flot den her, den vil være sød både i julen og de andre årstider. Kan godt lide farverne i halskæden også, rigtig fin!


Synes de er rigtig søde, enkelt, ikke med farver, men alligevel flotte!






Den er sgu lidt fed, synes jeg. Anderledes halskæde!


Rigtig flotte, og enkelte med en enkelt diamant i.



Synes den er rigtig sød den her ring!




Enkle, søde og rigtig fine ørering. Hjerte, oh yeah.



De er sgu fede nok, synes jeg.

Faktisk et meget fed armbånd, især hvis man kan lide farve.


Synes de er armbånde er møgfede! 

Ingen kommentarer: