fredag den 4. november 2011

I love you, i need you & i miss you!!!!

Du er så langt væk, men alligevel ikke. Du er i mit hjerte! Jeg kan ikke fatte at det er over 10 år siden, at du døde. Tiden er gået hurtigt! Men ville ønske den tid, havde været med dig ved min side. Du var fantastisk, du kunne altid få mit humør op, du var der altid. Du var noget af det sødeste på jorden, jeg ville virkelig ikke ha' mistet dig, jeg var så ung dengang. Efter jeg kom hjem efter en super god dag med med onkel & tante, og kom glad ind ad døren. Jeg var glad, og ville fortælle min mor om min super gode dage. Men du sagde du ville sige noget. Hun sagde du var død, min elskede oldemor, hende som jeg elskede utroligt højt, hende som betød alverdens for mig. Jeg vidste ikke hvad jeg skulle gør af mig selv. Jeg græd virkelig, og ville ønske det bare var et mareridt, men desværre nej. Du var død, det er over 10 år siden, og jeg savner dig så inderligt meget. Jeg savner tiderne med dig, vi fik mange minder sammen. Men desværre ikke nok, havde håbet på mange flere med dig. Jeg sidder og kigger på et billede af os to lige nu, hvor du står lige ved siden af mig. Hvor vi er ude i haven, og spiller sådan et ring spil. Kæft jeg savner dét. og dig så uendelig meget. Jeg ville ønske du kunne komme tilbage til mig! Jeg har brug for dig. jeg savner dig & jeg elsker dig! Jeg ville ønske jeg kunne ringe til dig, bare et engangs opkald. Det ville betyde alt! At kunne få lov til at hører din stemme igen, årh.. Du var noget af det bedste, og det vil du altid være <3

Ingen kommentarer: