torsdag den 1. december 2011

Menneskers forskellige ønsker.

Mange ønsker sig en fed bil, mange millioner, at blive kendt, og alt det der til mange penge. Selvfølgelig vil jeg også gerne ha' dét! Men tænk på hvor mange der egentlig ønsker noget, som ikke koster penge? Mine allerstørste ønsker er at vi får fred på jorden, at ingen mobber, at dem som lider af en sygdom bliver rask, osv. Kender personligt nogle der har en forælder der lider af en sygdom. Ville ikke nævne nogle navne, men at se sine bekendt, veninder, venner eller noget familie er sgu sørgeligt og det er virkelig trist. Ville ønske jeg kunne fjerne den sygdom, de nu har. Det er forfærdeligt at gå rundt og tænke at nogle faktisk bekymre sig hver eneste dag, hvis det er en dødende sygdom. Fx. kræft, og jeg kender en som, og den person's mor har kræft, og den persons frygt hver eneste dag, og se den persons frygt. Det er virkelig ikke fedt, og det ved jeg I heller ikke synes. Men at tænke på hvor forskellige andres ønsker egentlig er? Nogle ønsker sig en million, og en anden ønsker at en sygdom går væk. Blot et fx, men alligevel? Eller folk der bliver mobbet, prøv at tænk på hvis ingen blev mobbet, og alle hjalp hinanden. Hvor fantastisk ville verden ikke være at leve i? Uden had, uden krig, uden mobberi, uden sygdom, osv. Der er så mange dårlige ting, og selvfølgelig er der også gode ting ved livet. Men nu hvor vi tænker på det dårlige. Selvfølgelig ville alle ha' en million, men min pointe er at hvor forskellige mennesker's største ønsker er. Håber virkelig at verden bliver et bedre sted at være i fremtiden. Hvad tror I? :-) Kunne skrive en helt roman om alt det her, men må hellere stoppe, så det ikke blir' alt for langt!

Ingen kommentarer: