torsdag den 10. november 2011

Min mening om "Fristet".


Jeg ser "Fristet", men jeg har ikke set det hele tiden. Jeg synes det er lidt kedeligt engang imellem, men er begyndt at se det igen. De fristelser de har, det er fuldstændig.. Ja, jeg synes ærlig talt det er for meget! Nogle får det ligefrem virkelig dårligt af det, og ja.. Dem som ser "Fristet", de ved en der hedder Maria Rosé forlod programmet, pga. en af tingene blev for meget for hendes grænser. Jeg synes Adam går over stregen ved nogle af tingene. Men igen? Jeg ser det selv, det er nogle gange spændende hvis der ikke er andet i fjernsynet, men "Fristet" er ikke det bedste program, kunne sagtens finde et der var bedre. Ved godt de selv har valgt at stille op i programmet, men synes stadig nogle af de ting hvor man skal hævne sig over, de er lige en tand for meget. Kedede mig, og havde lige brug for at få det ud, så nu ved I det!






Ingen kommentarer: