fredag den 23. december 2011

23. december!

I dag er det lille juleaften! Synes virkelig tiden er gået ufattelig stærkt. I morgen er det juleaften, og jeg kan slet ikke indse det! Men jo jo.. Lige nu ser jeg lidt tv, og venter på jeg skal ud i byen og senere skal jeg være sammen med nogle venner! Glæder mig. I morgen skal der hygges for groft med familien, det er det bedste ved juletiden, hygge! Mmh, elsker det. Er jeg den eneste der synes at december måned er gået stærkt? Det har heller ikke sneet for alvor i år... endnu! Har en idé om at det nok skal komme, på et tidspunkt. Men sne kan også være hyggeligt, men det kan sgu også være skide irriterende, især når man er i bil. Det kan jo være farligt, men sådan er det! Haha. Hvad skal I ellers lave i dag? Håber I har det godt derude, og nyder dagene!! Ligesom mig.. Men en ting er dårligt: Jeg er slet ikke i julehumør :( Det er lidt nedern, men jeg ved at jeg ikke er den eneste.. Men håber DU er det, eller er du ikke det :)? Jule kram herfra!!! <3

Ingen kommentarer: