mandag den 19. december 2011

New York!!!

New York. Der vil jeg virkelig gerne hen på et tidspunkt! Tror den by er fantastisk, og ja. Det er jo også fra Sex and the city, hehe. Men når man ser den film, vil man bare endnu mere derhen. Tror virkelig det er en fed by, hvor man oplever meget end kedelige Danmark. I hvert fald i forhold til New York. Når man ser på billeder, eller når jeg hører hvad folk siger om New York, så bliver jeg satme misundelig, og vil bare derhen. Så inden jeg dør, er det klart en by jeg vil til. Har I nogensinde været i New York eller gerne vil derhen, ligesom mig? :-) Der er så mange ting ting dér, jeg tror i hvert fald det er en by der skal opleves!! <3






1 kommentar:

Hannah Kjær sagde ...

Hej Camilla. :-)
Tak for din kommentar på min blog.
- du har selv en fed en.
Knus

www.cestmoih.blogspot.com