fredag den 27. januar 2012

Forladte huse

Forladte huse kan virkelig være uhyggelige, men de kan også være sjove. På et tidspunkt da jeg var sammen med nogle af mine venner og bedste veninde, kørte vi en tur om aften/nat. Vi kørte ved 24-tiden, og så så vi et område, der var forladt. Og ja, vi gik ind - det var virkelig uhyggelig, men det var samtidig også fedt. Godt vi havde lommelygte med, ellers var jeg satme ikke sikker på det var så hyggeligt. Hehe! Men vi fandt alle mulige sjove ting, vi tog dem tog ikke med os. Men det var alt muligt sjovt! Men da vi var hjemme hos min ven igen, tænkte jeg på det. Og nu er det blot et uhyggeligt minde - og godt minde! Savner tiderne med dem. Det skal klart gentages! Bare ikke så tit jeg ser dem, dem som jeg var med på sådan en tur, de bor nemlig desværre på sjælland. Billederne af de forladte huse, er desværre ikke fra den tur! Men nogle jeg har fundet, men det er blot for at vise et fx. på hvordan det kan se ud. Men det kan jo være store huse, til små huse. Og det var i var.. Lad os sige mildt, meget stort! Haha :D





Ingen kommentarer: