torsdag den 2. februar 2012

Christopher Nissen. ♥

Han er en sanger, som virkelig kan synge efter min mening. Elsker hans stemme, og hører hans nyeste sang næsten hele tiden. (Hovsa!) Men den er så god! Også er han bestemt heller ikke :D Han er sgu søø'! Første gang jeg hørte hans sang, så tænkte jeg: Fuck, han kan synge. Og nu skal han på turné med Medina! Alt for fedt. Håber han laver mange flere sange, fordi.. Jeg bliver sgu ikke træt af ham (lige forløbligt, hæhæ!) Han er ægte i mine øjne, og kan synge.. Det kan han fandeme - efter min mening! :) Glæder mig til at se hans nye musikvideo.. Hvad synes I om ham? ♥





2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hey! Ved du tilfældigvis om Christopher har en tatovering på den ene hånd? Eller er der andre der ved noget? :D

Camilla sagde ...

Har ingen anelse! :)
Hvem har sagt han skulle ha' det ? :D