lørdag den 4. februar 2012

Drømme

Alle render rundt med drømme, nogle er realistiske og andre er ikke. Mange render rundt og tror den er ikke er realistisk, men hvor den rent faktisk er. Det er virkelig synd! Men ja, jeg er ikke meget bedre selv. Jeg render rundt med en drøm, som er muligt, men jeg vælger ikke at kæmpe for den af nogle årsager, som jeg ikke vil fortælle her. Men jeg synes virkelig det er brænd ærgeligt, mange render rundt med en drøm, som faktisk er realistisk - men de vælger ikke at brænde for den af en bestemt årsag. Mange har en masse undskyldninger, for ikke at springe ud i det. Jeg skal bl.a. selv blive bedre til det! Har kun en ting at sige til alle og mig selv: Spring ud i det, hvis det virkelig er en drøm. Det er bl.a. noget jeg vil blive bedre til i år! :)



1 kommentar:

Mia sagde ...

puuha .. får helt dårlig samvittighed af at læse det her, for jeg kender det ALT for godt!
og et ellere andet sted piner det mig, at der er så mange ting jeg bare, uden overoved at tænke over det, lader komme i vejen!
for der skal egentlig ikke særlig meget til fot at komme meget tætterer på at nå drømmen!

eslublog.blogspot.com