søndag den 5. februar 2012

„Jeg ville ønske at Walt Disney lavede en historie om en prinsesse uden hår.. Så alle de små piger med kræft, kunne føle sig smukke.

Jeg håber virkelig en dag at Walt Disney, vil lave en historie om en prinsesse uden hår. Så de også kunne føle sig smukke! Det er frygteligt at en pige/dame med kræft ikke kan føle sig smuk - det gør de fleste med kræft desværre ikke. Man kan sagtens være en prinsesse uden hår! :-) Kræft er og bliver en lorte sygdom, jeg ville ønske jeg kunne fjerne alt kræft og selvfølgelig også de andre sygdomme, så alle ku' få det godt. Til dem med kræft derude, der læser dette: Du er virkelig smuk! Også selvom du intet har. Man kan være smuk på rigtig mange forskellige måder. Det er ikke håret det kommer an på! Alt for mange får kræft, nu om dage. Jeg har selv kendt nogle med kræft, men de har det heldigvis ikke mere. Tænk positivt, hvis du har det. Det KAN gå væk, men det er bedre at tænke positivt end negativt. Være stærk! Denne pige på billedet er en lille prinsesse, og hun har kræft. Fuck kræft, forsvind ud af verden! Det kunne virkelig være SÅ fantastisk, hvis det ku' ske... ♥ 





2 kommentarer:

Sandra sagde ...

Synes det lyder som en helt vild god ide hvis de gjorde det !! :-) er der ik en mail eller noget hvor du kan skrive ind til dem om din idé?

Kram
/ universbys.blogspot.com

Camilla sagde ...

Har faktisk overvejet det. Men ved ikke rigtig om de ville tag det seriøst? :(

Kram! :)