tirsdag den 7. februar 2012

Maler/tegne-tiden ♥


Dette billede minder om tiden hvor jeg gik til maling/tegning med en masse skønne folk. Bl.a. min barndoms veninde! Det er vores hænder sammen på billedet. Det er nogle år gammel efterhånden, men når jeg ser på det billede, savner jeg virkelig den tid med holdet, hvor der blev en masse sjov, der blev tegnet/malet en helt del, super hyggeligt. Jeg ville ønske holdet stadig fandtes, men det er der desværre ikke mere. Men heldigvis har jeg lært at kende nogle fantastiske mennesker at kende, som jeg heldigvis stadig har kontakt med. Tiden dernede gik så hurtigt. Startede dernede og uden jeg havde tænkt mig om, havde jeg gået der i 4 år. Det er længe, og føler slet ikke jeg gik der så lang tid, men åbenbart! Det hold kunne redde en dårlig dag, var altid i godt humør da jeg kom hjem derfra. Den tid vil jeg aldrig nogensinde glemme. Dejligt minde!! 

Ingen kommentarer: