tirsdag den 21. februar 2012

Top 5 af mine yndlings apps



Instagram:
Som i nok har fundet ud af elsker jeg at tag billeder, og instagram er for dem der elsker at tag billeder og kommenter det og synes godt om dem. Man kan følge alle dem man vil, det er jo ret fedt. Der findes utrolig mange fede billeder, og man lære også nye mennesker at kende i det. Jeg har lært nogle at kende igennem det, og det er jo altid fedt at lære nye mennesker. Så hvis du elsker at tag billeder, kan jeg rigtig meget anbefale det program/den app! Hvis du vil følge mig hedder jeg: allimac92





Wordfeud:
Ja, i kender sikkert godt det. Det er blevet ret populært, men det er også god tidsfordriv, og der kan man også godt lære nye mennesker at kende. Og ja, jeg har streget nogle ud, ved ikke om de vil ha' de bliver offentlig gjort. 




Temple run:
Der er ikke så meget at sige, udover jeg elsker det spil. Det gælder om at komme så langt som muligt selvfølgelig, og man prøver selvfølgelig at slå sin egen rekord hele tiden, haha. Men fee' spil!





Evernote:
Der er ikke så mange der kender til det, og det er en skam. Det er et godt skrive program, hvor man kan ligge sine billeder ind. Gemme link og skrive alt muligt ned. Og det kommer automatisk ind på sit program på computeren også. Så man skal ikke skrive det igen, hvis man vil ha' det begge steder. Det synes jeg er ret fedt! Kan jeg også kun anbefale til jer.






Top 100 list:
Hvis du vil se hvilke sange der er populær, eller hvis der er kommet nogle nye sange. Så kan jeg klart anbefale det. Mega nice, og man kan tjekke ret mange lande og deres top lister. Man kan kun se 6. sange på billeder, men man kunne jo ikke få et billede af hele listen. Men nice app!

Ingen kommentarer: