onsdag den 21. marts 2012

3D

Min mening om 3D er at det bestemt ikke er den bedste opfindelse. At der er så meget der bliver 3D, det er virkelig nederen. Da jeg var i biffen sidst, og der blev set en 3D film - og det er ikke noget jeg vil anbefale. Jeg vil meget hellere se "almindelig" fjernsyn, hvis man kan sige det? Men håber I ved hvad jeg mener. Forstår virkelig ikke at der er nogen der synes det er en fed opfindelse - men det er jo blot min mening. At det findes både i biografen, fjernsyn derhjemme & mobiler (hvad jeg ved af) Hvad bliver det næste? For min skyld måtte alt det 3D gerne forsvinde langt væk fra det hele. Jeg har i hvert fald ikke nogle gode erfaringer med 3D. Hvad er din mening om 3D? Har i dårlige erfaringer med det eller kun gode eller har du slet ikke nogen mening om det? Det er der jo nogen som ikke har. 

1 kommentar:

Anonym sagde ...

3D er populært da det er forsøget på at fremkalde følelsen af at man selv er med i historien.

3D er også det der gør at vi kommer længere mod hologrammer.

Biografer er bange for at udgå pga de er bange for alt det der nu kan komme hjem i stuen. Man kan købe projektor, store fladskærme og syge højtaler. Efter udgivelsen af Avatar i biograferne var 3D det som hjemmet ikke selv havde, og derfor var der grund til at se en film i biografen frem for derhjemme da biografen havde den ekstra service. Nu hvor 3D så småt er ved at komme ind i stuerne, er biografer igang med at finde ud af nye muligheder at gøre oplevelsen bedre i biografen.

Som mennesker er vi istand til at udvikle os. Det er 3D bla. svaret på, og sådan var det også med mobiltelefoner og computere. Der var også folk der syntes de skulle afskaffes, men se på verdenen idag. Kig tilbage på hvad vi havde at gøre godt med af elektronik for bare 10 år siden. Verdenen er på vej frem. Hvis du ikke kan lide at se 3D, så lad være. Min morfar hader det også, så du er ikke den eneste.