lørdag den 10. marts 2012

Anbefaling!


"Gliss" kan klart anbefales! Som I nok kan se på flasken har jeg prøvet det. Og jeg fortryder ikke mit køb! Det er godt hvis man har et hår der stritter forkert fx, så får det dét hår til at ligge ned. I hvert fald ved mig! Det gør det også blødt, og reparer også dit hår samtidig - virkelig smart! Også er det ikke dyrt. Gav 57 kroner for de her 3 flasker. Dog var det tilbud, men mener det var 45 kroner for en flaske normalt. Ved faktisk ikke om det står på flasken, men det skal rystet inden man bruger det, da der er sådan noget skum i, som I kan se. Jeg vidste det i forvejen, fordi jeg fik det anbefalet af min veninde, som sagde jeg skulle ryste det. Har I prøvet det, eller har dette indlæg fået jer til at overveje at prøve det? :)


Ingen kommentarer: