mandag den 26. marts 2012

At være blogger

Når man starter med at blogge, og man begynder at få mange læsere og alt det. Så ved nogen blog-mennesker hvem man er - og det gør egentlig ingenting. Men der er forskel på at være kendt blogger og vil ha' opmærksomhed og blive en genkendt blogger. Hvis I forstår? At en anden blogger ved hvem man er, det er jo ret fedt. Fordi så ved man folk kan lide ens blog og kan lide det man interesser sig for. Men at en kun blogger for at få opmærksomhed, jeg forstår det virkelig ikke. Jeg blogger fordi jeg elsker det og som jeg har sagt før, er det kun et stort plus at ha' nogle der gider at læse det jeg skriver. Jeg blogger ikke fordi jeg vil være kendt og vil ha' opmærksomhed. Så ved I det! :-)

Men der er skam også fede ting ved at være blogger, man møder fx. på nogle søde mennesker! Jeg har mødt nogle søde mennesker igennem "blog verden" og har jo bl.a. en fælles blog med 6 andre personer. Dem havde jeg jo ikke stødt på, hvis jeg ikke bloggede. 

1 kommentar:

Katarina sagde ...

Kan kun give dig helt ret! Som blogger får man stillet et behov, for mig er det et behov jeg har, hvor jeg skal skrive om mit liv og min hverdag, jeg elsker at skrive, så da jeg hørte om blogning, var jeg på intet tidspunkt itvivl om, om jeg ville begynde.
Det blev en lidt længere kommentar end regnet med. :-)
Kunne du måske have lyst til at følges?

Mange knus Katarina
http://katarina-livetifolgekatarina.blogspot.com/