søndag den 4. marts 2012

Favorit serier! ♥




^ Criminal minds.





^ Forsvundet sporløst. 



^ Gilmore girls.

Det er mine "hverdags" serier.. Dem som kommer i fjernsynet næsten hver dag! Hvis du ikke har set dem, så synes jeg du skal se dem. Jeg elsker de serier! Især fordi de er nogle personer som er cute i dem, haha. Men det er dog ikke derfor jeg ser dem. Men det er da klart en bonus! 







^ Anne fra Grønnebakken. 




^ Sex and the city. 


Det er mine yndlings serie, men som desværre ikke kommer hver eneste dag. Men den ene serie har jeg set utallige gange, men jeg har den også på DVD,  så det er jo derfor! Også elsker ens veninder jo også sex and the city, så man kan se den, hvis man vil se dvd nogle gange :) Men jeg ville ønske "Anne fra Grønnebakken" kom i fjernsynet noget mere! Det er virkelig en god serie. "Sex and the city" kommer hvert år i december (tror jeg), og det er jo fedt. Så synes helt klart at I skal se dem, hvis I ikke har set de serie før. 

Ingen kommentarer: