tirsdag den 6. marts 2012

Hvad der kan ske med venskab.. Nyd tiden ♥


Man må se i øjnene at det ikke alle man snakker med, man kommer til at snakke med for evigt. Nogen glider fra hinanden, nogle forandre sig (på en forkert måde eller uacceptabel måde), og ja, der er jo utallige grunde. Men lige nu sidder jeg og tænker over de personer, som jeg egentlig har mistet kontakten med igennem tiden. Men sådan er livet jo, man kan jo ikke være venner for altid, eller jo det kan man. Det er bare ikke alle der er det, desværre! Men ja, selvfølgelig savner jeg da nogle af dem jeg ikke har kontakt med mere. Men man savner jo automatisk nogle af dem, og de tider man har haft med dem. Men man bliver jo ældre og man forandre sig og nogle glider jo som sagt fra hinanden. Så husk at nyd tiden med dem I holder af og elsker. Gør et minde godt, så det bliver husket for altid. Så man kan tænke tilbage, og smile af det. 

1 kommentar:

Unknown sagde ...

hvor er det altså godt skrevet!:-) har selv en håndfuld barndomsvenner jeg ville ønske jeg endnu havde kontakt til :(

Jeg har oprettet min første give away hvor jeg har sat to lange halskæder på spil! håber du vil være med :-)
Ps er blevet fast læser.
Knus!