mandag den 19. marts 2012

Hvad har min weekend bestået af?

  • Jeg har bl.a. gang i et projekt med 6 andre personer! En fælles blog, hvor vi som sagt er 7 personer i alt. Ligesom der er 7 dage på en uge! Vi skriver hver person 1 gang om ugen, så bloggen bliver opdateret hver eneste dag. Det sjove og gode er at vi er forskellige og vi har slet ikke samme personligheder. Så det bliver ikke ens! Det er både spændende for jer og for os selv at læse. Jeg glæder mig til det rigtigt kommer i gang. Og til de folk der sidder med spørgsmålet: "Hvad med den her blog så?" Så kan jeg sige. Jeg beholder skam den her! Og fortsætter som jeg hele tiden har gjort. Men håber også at I vil kigge forbi den anden, skal nok lige skrive nærmere om det! Og hvis I har spørgsmål omkring det, så spørg endelig.
  • Jeg har også tilbragt tid sammen med nogle venner i weekenden, og det var skide hyggeligt og sjovt som altid. Intet nyt dér! Fantastiske mennesker 
  • Har lagt endnu flere planer for min fremtid, og håber det kommer til at lykkedes. Fordi det er sgu dét jeg vil. Jeg krydser fingre for det hele! :-)

    Har I haft en dejlig weekend og hvad har I lavet? Kram herfra!

Ingen kommentarer: