mandag den 12. marts 2012

Lidt hygge + tanker herfra!


Hygge er altid skønt. Så jeg har tændt lys og musikken er tændt! Sidder og hygger med at kigge på forskellige blogge bl.a! Hvad er jeres yndlings blog og har I selv en blog, så er I velkommen til at skrive den i kommentaren, hvis jeg ikke følger den i forvejen. Sidder og tænker på det hele, fordi nu skal der sgu startes et nyt kapitel, og dem rundt om mig ved hvorfor .. Så det er ikke noget jeg vil uddybe her, beklager :) Men nu skal man jo tænke positivt, så håber dette nye kapitel bliver det jeg har brug for. At tænke positivt er bedst, selvom det kan være svært engang imellem, men det er der jo meget der er her i verden. Det hjælper jo intet at tænke negativt! Positivitet er vejen frem :-) Så hvis du er en af dem der tænker negativt hele tiden, det hjælper intet.  Håber ellers jeres mandag har været skøn. Selvom det er en lorte dag, fordi det er starten på en ny uge, fordi man skal i skole & på arbejde. Men hey, i sidste ende vil i faktisk gerne i skole & på arbejde. Mange siger jo at: "Skolen er lort - men jeg tager mest derhen pga. vennerne & veninderne" Mmh, men I vil vel også gerne blive klogere? ;) Tænk sådan! I ville ikke være så kloge som I nu er, hvis I ikke gik i skole. Tænk sådan, nemlig positivt..  Kærlighed herfra til jer alle sammen. Husk at I er skønne alle sammen. Alle er skønne på hver deres måde. 

3 kommentarer:

Signe Mejlvang sagde ...

Det ser super hyggeligt ud :) Jeg har ikke rigtig en yndlings blog endnu. Men jeg elsker at læse i alle andres ^-^
min blog:
http://signeinamerica.blogspot.com/

Unknown sagde ...

starsandfairies.blogspot.com
Detter er en super skøn og inspirerende blog, vil helt sikker anbefale dig at tge et kig forbi :)

Du må selfølgelige også kigge forbi min.

- Jane (:
Janelindenberg.blogspot.com

Christina Svingholm sagde ...

Jeg nyder og læse din blog. Her er min, hvis du skulle have lyst til at tage et kig på den:-)
-http://christinasvingholm.blogspot.com/
Mine favorit blogs står ude i siden på min blog.

Love
Christina