tirsdag den 13. marts 2012

Min mening om bøsser, lebber, bi, osv.

Jeg synes ligemeget om man er til det modsatte, samme eller begge køn - så er man lige menneskelige. Bare fordi man tænder på det samme køn eller begge køn fx. Så synes jeg ikke man skal kigges underligt på, fordi personen er ligeså meget menneskelig som DU er. At to fyre går ned igennem gågaden, og der virkelig bliver kigget på dem, jeg forstår det ikke. Jeg synes blot det er super fedt nogle tør stå ved de enten er lebbe, bøsse eller ja, bi! Jeg synes det er ærgeligt at nogle ikke tør stå ved det offentligt. Eller ikke engang vil fortælle deres venner det, fordi de er bange for de ikke accepter det. Jeg har det sådan, hvis ens venner ikke accepter en som man virkelig er, så er de ikke ægte venner! Et ægte ven accepter virkelig en som man er, ligegyldigt hvis køn man er, nu hvor det er dét det handler om lige nu. Jeg har haft en bøsse ven, det vil jeg gerne stå frem at sige, og han var sgu sej. Han turde at vise det, bl.a. med sit tøj (Nogle viser det bl.a. via deres tøjstil) And go for it! Jeg har respekt for det, og jeg forstår ikke hvorfor nogen har noget imod det. De er mennesker ligesom os. Og beklager at jeg skriver om dette igen, da jeg godt ved jeg har lavet et indlæg om det før. Men folk havde spurgt om jeg ikke ville lave et indlæg om det, og værsgo! Hvis I gerne vil ha' jeg skriver om noget bestemt, så kontakt mig endelig også ser jeg om det er noget jeg synes jeg vil skrive om. Hold jer endelig ikke tilbage. :-) Min mail står på bloggen..

Ingen kommentarer: