mandag den 5. marts 2012

Når man løber...


Når man løber... Det er en dejlig måde at komme af med sin energi, sine tanker, og bare ha' musik i begge øre og løbe derud af. Det er virkelig skønt! At være i sin helt egen verden, og samtidig få motion. At løbe gør så meget ved en! Jeg elsker motion, man får det fantastisk bagefter, og hvis man får ondt bagefter (Kommer selvfølgelig an på hvad man laver!) Så er det en dejlig følelse, når det kommer til motion. Så ved man at man har gjort et godt stykke arbejde. Men bare at løbe derud af musik i begge øre, og gi' den max gas. Love it! Men går selvfølgelig også  i fitness center, men at løbe i det hele taget.. Det var mest hvad dette indlæg handlede om! Men fitness og motion er i det hele taget en dejlig ting.. Er I ikke enig med mig? :)



Ja, jeg ligner lort på billedet. Men det er taget efter min løbetur, så I kunne se
 hvordan jeg så ud i løbetur, selvom det nok ikke er det mest spændende.. Hehe!

1 kommentar:

camilla0estergaard sagde ...

Virkelig en fed og interessant blog, du har :-).
kigger med nu. kig forbi mig, måske vi kan følges?

kærligst

www.camillaoe.blogspot.com