tirsdag den 20. marts 2012

Noget som jeg glæder mig til at se

Det skal ikke være nogen hemmeligehed, at jeg elsker Twilight. De film har virkelig sat sig ved mig! Elsker dem, og har alle filmene på DVD - selvfølgelig kun dem som er udkommet. Og jeg har nu set lidt fra Breaking Dawn Part 2, og det gør mig bare jeg glæder mig mere og mere. De gør det virkelig godt, og ligeså snart Breaking Dawn Part 2 kommer i biografen - så skal jeg helt klart ind at se den. Synes også at det er vildt fedt at jeg kender nogle som faktisk i lang tid har sagt de hader Twilight, også valgte de så at se den og nu elsker de det. Så dem som rent faktisk siger de hader det, men ikke har set det. Tjek det ud, og derefter sig din mening. Selvfølgelig er der nogen der ikke kan lide det, men vi er jo også forskellige.. Heldigvis :-) Men måden Breaking Dawn part 1 sluttede på, det får virkelig en til at glæde sig til part 2! Klippende under er noget fra Breaking Dawn part 2. Værsgo! Men skal I se part 2 når den udkommer, eller hader I Twilight eller interesser I jer slet ikke for det? :-D

Ingen kommentarer: