fredag den 27. april 2012

Anmeldelse af skin

For nogle dage siden modtag jeg et skin fra Tezzo, som jeg skulle anmelde. Nu har jeg prøvet det, og det er rigtig fedt! Din iPhone får et helt andet udseende, og jeg valgte det røde/pinke - jeg ved ikke rigtig hvad man skal kalde farven. Men den er nu ret fed, i stedet for en kedelig farve som sort. Det gir' den et ekstra pift ;)




Sådan ser min iPhone ud nu, nemlig dén farve.. Beklager kvaliteten, men kunne jo ikke tage den med min mobil når jeg skulle tage billede af den, så den blev taget med mit webcam og kvaliteten er ikke ligefrem den bedste. Men hvad synes I? Jeg kan nu godt lide udseende på den.. Hvis du vil ha' sådan et skin eller et andet slags skin, så kan det fåes HER! Jeg kan i hvert fald godt anbefale det. 



Beklager farven på billedet, men det ser bedre ud i virkeligheden end på billedet. Håber snart jeg får et bedre kamera, så det bliver i bedre kvalitet.

Ingen kommentarer: