mandag den 30. april 2012

Dagdrømmer lige lidt...

Når man sidder og dagdrømmer, tænker man tit over hvad man egentlig drømmer om. Det siger jo sig selv! Nogle af mine drømme er helt klart at blive fotograf, men det blir' jeg dog ikke! Men det må gerne ha' noget med det at gøre. Men nu er det ikke lige den uddannelse jeg tager. Det er medie grafiker! Jeg glæder mig.. Hvis jeg skulle flytte herfra hvor jeg bor, evt. pga. en af mine drømme, skulle det måske være Århus, Aalborg, Odense, København eller tæt på.. Ja, det er storbyer. Men må indrømme jeg godt kan lide at der ikke er langt ind til byen! At hoppe på sin cykel og være inde i byen i løbet af 5-15 også hvis man har musik i ørene, så går det jo hurtigt. I hvert fald efter min mening! Min lejlighed må meget gerne bestå af walk-in closet, og ja.. Det tror jeg alle piger vil ha'! Det kunne da være SÅ lækkert, men det må jeg drømme om indtil videre. Indretning af lejlighed, det er lige mig! At indrette noget kan jeg nu også godt lide, men ikke lige at jeg vil være indretter. Men har så mange drømmer, men hvor mange af dem går i opfyldelse? Nogen har jo mange drømmer, men hva' pokker.. Det koster intet at drømme, og det kan være dejligt at drømme! Men vi må se hvilke drømme der bliver til noget, det må fremtiden vise!

Ingen kommentarer: