søndag den 22. april 2012

God nyhed

Får en hjemmeside kun til mine billeder! Glæder mig, det bliver lækkert. Selvfølgelig kommer der billeder herind på bloggen, men det bliver ikke alle. Så når i kun vil se alle mine billeder, så bliver det ikke på bloggen i kommer til at se dem. Men det skal jeg nok fortælle meget mere om når den hjemmeside bliver lavet. Ved ikke helt præcist hvornår den blir' lavet, det er nemlig ikke mig der skal lave den - men en der hedder Simon. Men det skal nok blive fedt! Håber stadig i vil følge med på denne blog. Jeg vil lige gentage dette; Jeg har aldrig nogensinde sagt eller kaldt mig fotograf. Jeg elsker blot at tage en helvedes masse billeder - og at i kan lide dem, er bare en rigtig dejlig ting! Kan I lide at tage billeder, så sig endelig til, eller kom med et link. Så vil jeg med glæde se jeres billeder som i har taget.  

Ingen kommentarer: